my family

my family

Friday 18 January 2013

TESTIMONI OMEGA GUARD

Bismillahirrahmanirrahim...
Kali ni saya nak berkongsi testimoni suami saya sendiri ye... Ingat x saya pernah cite pasal saya hadiahkan pada suami, sebotol Omega Guard sebab dia selalu temankan saya ambik barang2 yang kawan2 saya order.. tak kira walau ke Temerloh, Kuantan, Bahau, Seremban, Shah Alam dan Kuala Lumpur sekalipun.. Memang saya sangat hargai pertolongan suami. Terima Kasih Sayanggg... (^____^)

Sebenarnya sebotol Omega Guard tu bukanlah apa sangat... tp saya nak pancing dia supaya makan supplemen tu... dia liat sikit bab makan supplemen ni, lagi2 bila tahu harganya...hihii... Dah dapat free, makan juga akhirnya... Awal ambil supplemen tu hari2 kerja saya ingatkan dia mkn 3biji sehari lps makan... skrg dah terbiasa makan hari2, jadi dah tak payah ingatkan lagi... haa... tu kesan amik Omega laa yg mudah mengingat! hihii...

Satu lagi, sebelum ni memang suami ada gout. walaupun jarang2 kena, tapi sekali salah makan dan gout pun datang, wajiblah suami ke klinik swasta jumpa doktor.. apalagi, amik ubatlah.. haa...kan mahal jugak tuuu... tapi suami cakap tak paa boleh claim... huhuu.... (nampak tak susahnya saya nak yakinkan suami sendiri kebaikan Omega Guard nie...) Alhamdulillah... sejak dah 2 bulan makan supplemen dengan konsisten ni, suami saya dah tak ke klinik lagi kerana gout... makan pun tak berpantang sangat... klu sesekali kena pun tak sesakit sebelum nie... memang Omega Guard sangat membantu! mengurangkan serangan gout dan meredakan kesakitan... Suami saya pun mengakui juga akhirnya... (^____^)

Botol kedua Omega Guard, suami yang hulur duit suruh blikan sebab dah nak habis katanya... aikk...?? dah jatuh cinta laa tuuu...heeee... sukeee...! Suami cakap eloklah ambik supplemen ni dari ambik ubat tahan sakit yang memang sah akan ada kesan sampingan pada buah pinggang kita bila dah terlalu kerap pengambilannya... jadi bertindak sebelum terlambat... mudah-mudahan dengan pengambilan supplemen ni akan dapat membantu utk proses penyembuhan, walaupun produk ini tidak menjanjikan kesembuhan... Sebenarnya banyak lagi kebaikan yang boleh kita dapat dengan pengambilan Omega Guard nie... boleh baca pada kiriman saya yang lepas tentang Omega Guard. InsyaAllah... Omega Guard memang berkesan!


                                                                  Retail price : RM136

            # hubungi saya utk info lebih lanjut lagi dari saya ya! Terima kasih~
            # call/sms : 0199085054.....  email : resnajita@gmail.com..... fb : Na Resnajita......

ID SHAKLEE : 908094

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...