my family

my family

Wednesday 26 December 2012

~ Supplemen SHAKLEE pilihan keluarga saya ~

Assalamualaikum...
Inilah antara vitamin n supplemen dr shaklee yg menjadi pilihan kami sekeluarga... Mudah di bawa dlm bekas trial pack bila kemana2... Senang nak mkn d mana saje... Pengambilan supplemen pun jadi teratur... Alhamdulillah dah dpt rasa kesannya! Mmg hebat! Sgt berbaloi melabur utk kesihatan dgn bonus kulit tambah sihat anjal gebu dan awet muda! Satu lg, otak pun tmbh cergas n insyaAllah mudah mengingat! Lagi2 bab hutang yg belum di jelaskan... Hehee... (^___~)



Saya dan anak perempuan mempunyai kulit yg amat sensitif... mudah naik jerawat besar2 bila time period n mkn makanan berlemak... Alhamdulillah, sejak amalkan supplemen kat atas ni, masalah jerawat dah berkurangan... klu ada pun cepat je kecut n parut pun makin pudar... kulit wajah pun tambah cerah n sekata... kerap juga kami bermasker dgn gabungan esp+vit E... sesekali dgn vit C juga... hasilnya mmg wow!! Alhamdulillah... (^__^)


   
Ini gambar terbaru kami ye... tanpa di edit2... Kami tak kata kami cantik ye... tapi kami nak kongsi kebaikan supplemen yg kami amalkan selama hampr 3bln dan inilah kesan luaran yg kami dapat! Alhamdulillah... (^__^)

* saya adalah pengedar shaklee anda yang sah. ID shaklee saya ialah: 908094 ~ jika anda berminat dgn supplemen dari shaklee ini, sila hubungi saya di: sms/call: 0199085054 ~ terima kasih ~ (^__^)   

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...