my family

my family

Saturday 2 February 2013

Promo bln Februari, Omega Guard, beli 6, percuma 1

Assalamualaikum dan selamat malam semua... (^______^)

Hari nie rase seronok sangat bila dapat tahu promo bln februari ialah Omega Guard! Beli 6 botol dan percuma 1 botol! Memang sungguh berbaloi! di samping dapat keahlian percuma akan dapat bonus juga!

Kami sekeluarga sememangnya pengguna setia minyak ikan dari Shaklee nie... Dah terbukti sejak amalkan supplemen nie, kesihatan kami bertambah baik. Sangat bagus untuk mengawal kadar kolestrol dalam darah dan utk jantung yg sihat! Juga sangat baik utk perkembangan otak yg sihat. Banyak lagi kelebihan pengambilan Omega Guard nie... antaranya, baik utk sendi, mengurangkan serangan gout, malah untuk dapatkan berat badan idaman juga!

Sememangnya banyakkk.. lagiii.. kebaikan dan manfaat yang akan kita dapat dengan pengambilan minyak ikan Omega Guard nie... Cubalah! Anda pasti tidak rugi...! Janganlah terlalu berkira utk kesihatan diri dan keluarga ya...! Tiada istilah rugi, melabur untuk kesihatan diri dan keluarga! Sentiasa ingat ayat ini, "mencegah lebih baik dari merawat!"


Omega adalah asid lemak perlu yang tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan sebaliknya perlu diambil melalui pemakanan seharian. Tahukah anda bahawa masih banyak khasiat Omega3 yang kurang anda sedari! Sedangkan zat ini amat baik untuk kesihatan anda!!

#OmegaGuard Shaklee adalah Minyak Ikan Terbaik Dunia

OmegaGuard mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi-fungsi otak. *satu hidangan OmegaGuard menyediakan 990mg asid lemak omega-3.

#OmegaGuard di hasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...