my family

my family

Saturday 2 August 2014

Cinta baru lagi.. (^_____^)


Assalamualaikum...
Selamat petang semua... senyummmm.... (^_____^) 
Sebelum sediakan bahan utk memasak, saya nak menulis kejap.. hehee.. ^_~

Hari ni bujang saya berdua tu nak balik cuti beraya.. si abg, inshaaAllah sampai sebelum berbuka nanti.. si adik plk inshaaAllah tgh mlm nanti baru sampai. Si Puteri Bongsu inshaaAllah esok baru balik.
Cadang2nya nak buat nasi tomato berbuka nanti.. pengat durian utk pemanis mulut.. Itu mmg antara menu kegemaran bujang berdua kami tu.. malah si bongsu n kami pun menggemarinya..
Oh ya! Awal minggu ni saya kurang sihat.. mungkin sbb cuaca n pemakanan yg buatkan tekak saya tiba2 sakit.. sampai demam dibuatnya.. saya x ke klinik pun.. saya ikhtiar dgn suplemen Shaklee je.. Alhamdulillah amat berkesan dgn tubuh saya.. Syukur.. hanya 3hari saya sembuh sepenuhnya.

Apa suplemen yg saya ambil??

~> Segelas ESP dan 2biji SR Vita C, selepas sahur..
~> Sepeket Nutriferon dan 3biji OmegaGuard slps berbuka..

Suplemen diatas membantu utk kuatkan imun saya juga mencairkn kahak serta mengelak terjadinya serangan asthma.. Amat bagus jika Nutriferon dijadikan first aid dirumah kita.. sangat membantu dgn cepat utk kukuhkan imun kita dlm melawan penyakit. Nutriferon blh juga diambil seminggu sekali utk kuatkan imun. Banyak lagi kelebihan Nutriferon ini.. Cubalah bertukar pada suplemen semulajadi yg lebih selamat.. Elakkan pengambilan ubat-ubatan.. ikhtiar dahulu.. x cuba mmg x rasa keberkesanannya yg baik dan selamat tanpa kesan sampingan. Nampaknya bertambah lagi kesayangan saya.. Cinta baru saya.. NUTRIFERON semestinya dari Shaklee! Jom ikut cara sihat saya dgn vitamin2 semulajadi.. (^_____^)

Tengok gambar sikit.. ^_~

antibodi, shaklee nutriferon



 ( cerita ini saya tulis sblum raya.. oleh kerana line internet tetiba slow saya terus off.. baru harini saya post semula... ^_^... )


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...